onsdag 26 maj 2010

Sudretrundan


Så här blev dagens runda, där jag utgick och avslöt vid hemmet i Rone.
Vid Linde så drog jag några varv vid Lindeberget, så totalsträckan är nog ca 55km.

Efter att ha kört över sandarvekulle så blev det lite bestigning av stängsel och så hittade jag lite sumpmark med 10cm trögtrampad dy...
Utsikt från Lindeberget, där fanns det lite fin singletrack iaf! Svårt att hitta det på södra Gotland tycker jag. Men här fanns det några Km iaf!
Så dagens runda sammanfattas ca:55km på tiden 150minuter. Jag tyckte jag för det mesta hade mycket bra tramp förutom de små stunder man stannade och funderade över vart ska jag cykla nu, blir ju så med lite ny stig och väg. Men blev ett bra pass. Överlevde med vatten och 4dl blåbärssoppa! Blött i gräset var det så redan från start var man blöt om fötterna men det gjorde faktiskt inte så mycket. Jag frös aldrig under turen iaf!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar