fredag 4 juni 2010

Cykeln är komplett!

Var en snabb sväng vid Cyclecomponents i karlstad efter jobbet. Och efter jäkla bra service så ordnade de till och bytte min kassett super snabbt! Har testat lite ute på asfalten och det verkar fungera kanon! Inga överkuggningar! Så imorgon väntas ju då ett cykelpass, kommer nog bli längre och lugnare. För det första har jag absolut ingen aning om vart jag ska ta vägen. Så jag vet inte ens om man kan skriva att jag inte ska försöka cykla vilse. För så fort jag lämnat vägen kommer jag ju just vara vilse.. Men får ta med lite energi och pengar ifall ifall man virrar bort sig riktigt ordentligt.
Gjorde en snabb annons på kristinehamnmultisport.se om cykelkamrat till imrogon som kunde vara guide, men det var så sent ikväll så jag räknar inte med att få svar på den annonsen.
Men det ska bli sköj!

Första arbetsveckan på skoglöfs är över och jag känner mig väldigt positiv inför framtiden!

Får se om det kan komma upp lite bilder imorgon ifrån cykelpasset, för mobilen ska ju med för jag kan ju som sagt komma riktigt vilse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar