lördag 5 juni 2010

Kommentarer

Nu ska det gå att kommentera även om man ej är medlem här!

Så här såg det ut ganska tidigt på turen.


En Älgko som var ganska modig, och stod stilla ett bra tag!

Toalettpaus

Här gick det att cykla en liten stig till höger tyckte jag, där fanns 2 små stugor sedan var det återvändsgränd. När jag upptäckte det och cyklade tillbaka så mötte jag glassbilen, så det är 2stugor där som har ganska bra betjäning!

Tråkigt när man har haft fin singletrack och så tar det slut på detta vis och man får cykla samma väg tillbaka.

Jag har idag cyklat i 3timmar och 10 minuter. Men det var ju ett ganska lugnt tempo eftersom jag hade ingen aning om vart jag skulle ta vägen, eller när jag skulle komma hem igen. Rullade ut vid 0930 och då var inte vädret helt perfekt, lite mulet och kallt ca 14 grader. Men efter 1timme så var det sol och väldigt varmt istället! Jag tog en sväng ut förbi Revsand, för den asfaltvägen känner jag till från lite rullskidor och löpning. Så jag bestämde mig att den vägen får vara utgångspunkt och därifrån får jag göra utstickare i skogen. Så jag kände mig aldrig att, fan nu är jag helt "borte". Det blev en del grusväg och en hel del ganska fin skogscykling.

När jag hade varit ute i 2timmar och 50min så hittade jag nog en skog i närheten som verkade väldigt rolig, men både stigar/backar och endurospår. Så där ska jag kolla lite närmare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar