onsdag 30 juni 2010

Sista juni

Idag flyttar vi tvärs över gården, till en 2a. Det blir nog bra!
Nu har jag haft ltie semester från bloggen, har ju inte riktigt varit meningen.
Men med 3dagar ledig från jobbet så var det väll mer som blev ledigt. Jag badade i söndags, faktiskt var det inte så kallt.
Igårkväll var jag ute och tränade lite på Björkvallen och fick till 1varv på tid 22min vilket är en bra tid tycker jag! Första avklarades på 24min och det tredje var tänkt att bli omväxlande med lite styrkepauser också samt att jag träffade på en anan MTB-cyklist så vi snackade en bra stund. Han bor också i samma hus som jag och Marie så det blir nog en framtida MTB-kompis!
Det närmar sig helg också vilket innebär ränneslättsturen i Eksjö, vädret ser läskigt varmt ut. Men det ska bli riktigt skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar