måndag 19 juli 2010

Rullskidor

På gårdagens cykelpass kände jag mig helt tom i benen, fanns ingen kraft alls. Men jag genomförde 3st varv på Björkvallen och hoppades att det var vad jag behövde för att ta nya tag ikväll. Imorse vaknade jag och kände mig allmänt ur form, men det har ändrat sig under dagen och ikväll blev det rullskidor, utan regn och lagom temperatur! Det var lite blåsigt, men det ger också medvind. Så kvällens revsandsrunda gick jättebra! Kände mig riktigt pigg, så gårdagens pass var nog nyttigt för att ändå väcka kroppen lite. Revsandsrundan på 21km avverkades på strax under 70min. Med de partier med mest motvind kunde man tänka, det är inte Evertsbergssjöarna med nordanvind och snöblåst i ansiktet. Så det gick ganska enkelt!

Annars ikväll har det varit matlagning och lite kedjetvätt av kedja Nr 2 på cykeln, Kedja Nr 1 sattes på igår nyinoljad och ren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar