söndag 22 augusti 2010

Bjuder på bilder från Gotland Bike Battle som min lillasyster Moa tagit;

Jag i andra munken trappan


Jag kör någon höjdhopparstil?
Ned från höloftet.
Vi cyklar även inne på Ica Maxi, dock under transportsträcka.
Slutet av SS 5
Segraren Ola på slutet av SS 5.

Nu är helgens Bike Battle över, jag klarade inte mitt mål som topp 3. Ganska högt ställt mål, men har verkligen sett fram emot den här tävlingen. Jag slöt som total 10 och är nöjd med det då jag ändå fick springa 2km igår och tappade nog ganska exakt 10min.
Dag 2 har jag känt mig i bra form, börjde lite segt, kände kanske av den lilla löpningen igår? Men kom verkligen igång sen och trampade på bra!
Ikväll har det blivit en heldel cykelvård och klädselvård. Det har varit riktigt skitigt! Det är skoj!
Nu börjar jag se fram emot Finnmarksturen på Lördag, och kanske en värmlandsserie på Tisdag, dem visar riktigt oväder, men som sagt, skitigt är ju skoj eller vad sa jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar