lördag 14 augusti 2010

Citerat:

Citerat från BRT.se alltså bergslagens räddningstjänst där alla larm lägges upp:
-En person skulle torka en blöt tändsticksask full med tändstickor i ugnen. Detta tog givetvis eld och utlöste automatlarmet.
Idag gick träningen till Gullspång. Det är 4mil från kristinehamn och trampade dit på 1timme och 10. Tog en liten brake på 7min och vände hem och trampade 4mil till på 1timme och 16,30.
Jag valde ett rent asfaltspass idag då det var oväder igår och säkreligen mycket vått i markerna, jag behövde ha lite asfaltsträning och mil i benen inför kommande tävlingar. Så detta var ett klockrent pass. Jag cyklade på enbart vatten men hade med mig en Gel i nodsituation som inte uppstod:).
Väg 26 mot mariestad, mulet, 100%fuktighet och kvavt.
I Gullspång var det raggarbilsträff. Eller amerikanareträff kanske man säger.
Idag har cykelvasan avgjorts, 90km med mål i Mora, funderade på om jag skulle ändra mitt mål för dagen till Mora också. Men sen kom jag på att jag ska ju städa i eftermiddag så det gjorde jag aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar