torsdag 5 augusti 2010

Dubbla träningspass

Jag har anlänt till Gotland för ett par dagar. Kom ner i nättras och spenderade natten i Visby då jag skulle möta upp Toni för lite MTB. Vi fick till en 1,45h cykling och ca 3mil. Visste att det var blött i skogen men allt gick bra och många vattenpölar forserades. Fram till efter kanske 2,9mil så kom vi till en gyttjepöl och man hade ju hunnit tänka, skönt det blev inte så skitigt idag.. Men efter en framåtvolt i gyttjan så var jag inte alls lika ren längre, nog aldrig varit så skitig faktiskt:).. jaja.. Jag hittade en vattenslang och spolade mig själv och cykeln där innan jag åkte till Sara för att duscha.

Eftermiddagen har spenderats hemma med familjen och ikväll blev andra träningspasset, men dock med kubb och ingen direkt konditionsidrott, men dock träning att hålla fokus osv! 2timmar och 15minuter kubbspelande var nyttigt inför helgens VM, där den höga målsättningen att vinna finns! Laget såg bra ut tycker jag, nu hoppas vi bara att väderprognosen som visar upp till 50mm regn ljuger..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar