torsdag 16 september 2010

3träningar.


Här bredvid branten punkterade jag på tisdagens träning när jag kände att jag hade hur jäkla bra ben som helst, det var pang på men kom bara 1,5varv av de 3planerade på Björkvallen. Fick springa hem i 15min istället, tur man hade fräscha ben!

Aldrig sett den här backen som så pass brant och lång som den var när man inte satt på cykeln.

Här delar av några klubbmedlemmar i Kristinehamns Multisport klubb, detta är från våran gemensamma träning i onsdags.

Och idag Torsdag har jag rastat den nya tävlingscykeln med lite backintervaller i motvind. Hade ju ställt in alla växlar trodde jag, men det blev en heldel justerande innan jag kunde börja gasa.
Ikväll var sista passet inför söndagens motionstävling Smeracet i Eskilstuna, hoppas det har regnat klart för veckan nu och att solen börjar värma litegranna.

Nu har jag snart ingen koll på vad jag har i mina däck, är det slang i eller slanglöst, det som punkterade i tisdags var iaf slanglöst men nu sitter det slang i bak, så frågan är ju vad jag har fram där? Och det ställer några frågetecken inför nästa säsong, som faktiskt är många månader bort, men ändå så undrar jag, slang eller slanglöst?!?! Jag har inte haft det bästa flytet med mina slanglösa däck, det ena så gick ventilen sönder vid infästningen till bandet, reklamerade det så det kan ha varit tillverkningsfel, och i tisdags fick jag ett fjantigt litet hål där det pös ut både luft och vätska men inte ville det täta nej! Konstigt...

Vi förtidsröstade i måndagskväll så nu är det gjort iaf och annars är det ganska lugnt.

1 kommentar: