söndag 12 september 2010

Lingon

Mitt smalben är ännu svullet sedan finnmarksturen, då jag misstänker att benet fått sig en smäll likt en minimal spricka eller liknandeå, så ställde jag in en joggingtur nu på morgonen och cyklade till Sannabadet istället och tog en 50min vända i bassängen! Därefter har jag och Marie varit och plockat lingon, det var tanken iaf. Vi har planerat det sedan början av Augusti att just idag ska vi ut, men vi skördade inte många lingon utan det blev blandad kompott av lingon/blåbär och det hela mätte in på ca 2,5dl med bär.. Så två limpor kan det kanske bli av det iaf!

Hösten har kommit hit, märks inte på temperaturen men på träden som börjar klä av sig, och det är gula/orangefärgade löv som dalar. Men inte mig emot så!

Den här veckan är en 08-17 vecka för mig på jobbet och imorgonkväll ska vi gå och rösta, lite veliga men vi har bestämt oss nu. Nästa söndag då valet är så är jag i Eskilstuna på tävling och Marie arbetar i en vallokal så vi måste passa på innan.

www.theswellseason.com finns en gratis låt att höra på, en bra sådan i höstrusket.
Young hearts run free, original gjord av candi stanton. En gammal discodänga tydligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar