måndag 22 november 2010

Måndag

Återigen en måndag avklarad.
Jobb och gym. Körde basövningar rätt av i 60minuter. Det börjar kännas i benen nu.

I lördags var vi på cykelmässan i Jkpg och tittade runt under några timmar. Fick se endel nytt och många fina cyklar! Jag passade på att testa en stakmaskin så här inför skidsäsongen och stakade mig 100M på 24 sekunder. Det var en bra mässa tycker jag och jag återkommer säkert!

Igår söndag var också en vilodag ifrån träning, kände att det var bäst med tanke på mitt ben som krånglat, men vilket inte har krånglat ända sedan i fredagskväll då jag klev ur en bil och fick riktigt ont i benet och därefter har det inte gjort något ont alls på flera dagar! Något som låg i kläm kanske?!?! Ingen aning.

Nu ligger det snö här i kristinehamn, lite för lite för skidåkning är det. Men det känns som vinter nu när det är mindre än en vecka till advent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar