onsdag 22 december 2010

-22,5

Nu visar det -22.5 på mätaren. Jag ställer in mitt planerade skidpass ikväll igen, jag och mathias ställde in gårdagenspass också. Det bytte jag emot lite styrka med fokus på ben och ikväll blir det nog att bada istället. Men tror också att det då blir bilen till badet så det inte känns så roligt att cykla hem när kroppen varit i vatten typ 1 timme och sedan är lagom fuktig och ut i kylan.

Imorgon efter lunch bär det av mot nynäshamn för att vi tar båten till Gotland vid 21 och är på ön strax efter midnatt på julafton, om allt går som det ska med vädret återigen. Detta väder påverkar mycket. Jag hoppas på bra vägar och ett lugnt hav! För då är det snart dags för en ganska lång ledighet för mig på Gotland!

Fick idag också besked att Gotland Bike Battle inte blir av 2011, tar semester 1 år, så får vi se om det återkommer 2012. Mycket tråkigt..... Då öppnas min dörr för ett cykelvasa istället iof, alltid kul:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar