fredag 7 januari 2011

Blidväder

Idag var jag mest sugen på att åka skidor, men efter gårdagens snöstorm och natten stilla snöfall så räknade jag med både snödrivor och översnöade skidspår. Så jag sadlade cykeln och fick se Gotland sista dagen ifrån sadeln istället! Det blev ett pass på 2tim 45min med 6dl vatten med mig. Höll farten jämnt och fint fram till sista 5km, beror nog på en kombination av att jag var ganska utsugen på energi i kroppen och att de 5km innan hade gått på en motvinds sträcka. När jag gav mig ut i morse så hängde flaggorna på flaggstångarna, men just under de där 5km så stod dem rakt ut och hånade mig. Nu ser det lugnt ut genom fönstret iaf.

Dagens pass.

Kvar för dagen är att packa för att åka tillbaka till kristinhamn tidigt imorgonbitti! Ska även förbi kompis/kusin för att fika i eftermiddag.

Så min vistelse på Gotland är slut för denna gång, det har varit trevligt att träffa familj och vänner och vädret har bjudit in till härlig träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar