onsdag 19 januari 2011

Nice ice

Ikväll blev det ett enkelt cykelpass, då jag nös engång i morse och sedan bara känt mig lite lite snuvig så fick det bli lugnt ikväll. Lånade ett bra lyse av James "som inte kunde följa med pga sjukdom" och begav mig ut i mörkret. Det var precis som jag tänkt, grusväg täckt med tjock blankis där mina dubbdäck nästan till och med kändes dåliga, men ändå helt okej! Ett plus blev att det var fullmåne så den isbelagda vägen var inte direkt ful när den blev ordentligt upplyst av månskenet. Jag gjorde 22km på 1tim 15min.
Passdata, allt du kan tänka dig finns på länken nedan, höjd/puls/sträcka/tid/intervaller/medelpuls per intervall/ med mera/ med mera.
http://connect.garmin.com/activity/64154953

Igårkväll var jag däremot ute och sprang 11km på 56min kan det ha varit om jag inte minns fel. Kändes helt okej för att inte ha haft löparskorna påmig sedan i november.

Eftersom jag känt mig snuvig idag och tränat ikväll så sitter jag och funderar på vart det ska bära, ska jag bli mera åt snuvighållet eller ska det dra sig tillbaka, fudneringen rör sig om jag ska anmäla mig till en skidtävling på Lördag, där sista anmälan är ikväll, annars får man göra efteranmälning mot det dubbla priset....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar