tisdag 15 februari 2011

Trainer

Idag efter jobbet körde jag ett fint pass på trainern. Kände mig psykiskt svag när jag bytte om för passet, men som en överaskning så gick passet riktigt fint och jag var hur stark som helst när jag gick ifrån träningspasset igen. Tänk vad lite träning kan göra. Körde 4st 4min intervaller, samma som jag inte klarade förra gången, men idag var jag aldrig under 100 i kadens ca 165 bpm i puls på intervallerna. När man slutar så tidigt som 16 och tränar på hemmaplan så får man en ovanligt lång kväll, vilket känns väldigt bra ibland! Så ikväll har vi till och med hunnit se en film på 2,38. Australia som jag ägt i nästan två år men ännu aldrig sett fram tills ikväll. Den var bättre än jag trodde och får iaf 3av 5.

Inför passet kände jag ännu av ljumskar/lår sedan tävlingen i lördags. Det satt i i många dagar, men imorgon tror jag inte det känns något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar