onsdag 30 mars 2011

Backträning

Kört backträning ikväll, 4st backar som brukar ta ca 4min, vilket nu bara tar typ 3?!? Hm, måste hitta längre backar snart så utvecklingen kan fortsätta. Tror det löser sig så fort snön försvinner! Körde iaf 4 st som jag fick skarva genom att lägga på tung växel efter backen, så ungefär 4min fick jag ihop då. Därefter testade jag att spurta kurlandabacken vilket tar ca 30sek, och ett rejält pulspåslag. Där blir det nog 20st spurter någon kväll!

Backpass garmin har börjat med riktigt fina kartor tycker jag!

Ikväll är jag ensam nästan hela kvällen då Marie kommer hem sent för att det är modevisning här i stan. Butikerna samlas för att visa upp vårnyheter och Barnensgarderob deltar ju självklart där! Så kika in på hemsidan/webshopen och kolla på vårnyheter och håll utkik ifall det kommer upp bilder ifrån modevisningen senare i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar