tisdag 29 mars 2011

Hultrundan

Höjd / Puls på Hultrundan
Se mer info som kartrutt, varvtider per 5km osv här på Hultrundan

Jag cyklade ut på denna runda för första gången och hade räknat med 30km, det blev lite drygt 34km. Hastigheten var hög i början på fin kuperad asfaltsväg i ca 11km, därefter följde en tung grusväg i 9km som sänkte medelhastigheten endel, från ca 30 till 25km/h, därefter var jag ute på stora vägen 26 och cyklade de rest 15km hem till kristinehamn. En bra runda som jag skulle kunna använda som en testrunda för att se om förbättringar görs, den är lagom kuperad och skön för man kan dela in den i dessa tre etapper som jag beskrivit här ovan. Så utgångstid på Hultrundan är 1:16:27. Skall nog inte börja klocka förrän jag kommit någon 100m från dörren. Idag klockade jag med engång vilket ger sämre tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar