torsdag 24 mars 2011

Intensiva träningsdagar

Nu summerar jag ihop 3intensiva (för mig) träningsdagar. Började i tisdagsmorgon med intervaller på trainer, sedan 15km på kvällen, därefter 25km på Onsdagskväll i skaplig takt och så intervaller nu imorse torsdag och ett skapligt 15km pass nu på torsdagkväll följt av lite bålstyrka. Imorgon är det fredag och vilodag för mig. Jag tänkte köra långdistans på Lördag.

Barnklädeserbjudande:
Barnens Garderob har öppet hela helgen.
I butik kan ni handla hela dagen imorgon fredag 10-18 (18-20-tjejkväll), därefter Lördag 10-15 och så Söndag 12-16. Det finns fina erbjudanden i butik och dessutom i webshopen samt fri frakt över 200:-!

Imorgon fredag är det våffeldag, tror inte det blir några våfflor för mig imorgon, men ganska säker på att det skall gräddas någon under helgen iaf! Dessutom så ställer vi om till sommartid på Lördagnatt! Nu är det snart ljust till 19:30 på kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar