torsdag 24 mars 2011

Lunchuppdatering

Hann inte med blogg imorse efter morgonträningen, men körde ett 4*4 med 3min vila mellan. Ökade på en växel sedan senast och ja visst, klarade det med! Riktigt härligt att kroppen verkligen vill prestera kl 06 på morgonen. Jag tycker att morgonträningen har varit alldeles perfekt, nästa vecka börjar jag dock 07 vilket gör att jag inte kommer hinna med att trampa på morgonen, eller ska erkänna att jag inte vill gå upp så tidigt så att jag hinner med det:).

Nu är jag hemma och äter lunch, en väldigt god paj som min kära sambo gjort! Det är vackert vårväder idag, varmt ca 8grader och lite blåsigt bara, mindre än igår så det känns bra. Blir nog en sväng till Picasso ikväll!

Bara 4veckor kvar till kolmårdsbiken nu! Som blir premiär racet i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar