fredag 4 mars 2011

Närmar sig!

Nu börjar det närma sig söndag ordentligt. Helgen har anlänt, jag skall bara laga mat och packa sedan är den här kvällen klar och imorgonbitti runt halv 8 åker vid mot Mora! Det blir ett planerat stopp i Lesjöfors för att prova skidorna ifall jag ska tänka om med fästvallan, och för att vecka kroppen, kan ju ha hunnit somna idag under 1 vilodag.... Därefter blir det mat om det finns i Lesjöfors, vilket jag verkligen hoppas. Väl i Mora hämtas nummerlappen ut och sedan åker vi till Sollerön där vi ska bo för den korta natten som slutar ca 03:30 på Söndagmorgon då jag ska äta frukost och åka mot Starten i Bergaby. Det är lite kort om förberedelserna.

Vädret ser ut att bli sol och mellan -9 och -3 under de 90km, sen räknar jag med något enstaka köldhål som kan ge ner mot -20.
Det här kommer bli en bra helg!
Hejja på mig med Nr 5315!

1 kommentar: