lördag 5 mars 2011

Nu åker vi

Om 15minuter åker vi mot Mora! Jag har precis ätit en stor frukost bestående v dubbla havregrynsgrötar och macka. Mätt och glad är jag. Tror jag är färdigpackad, är ju inte så mycket mer än skidor och träningskläder och så känns det som 100saker runt om. Man skall ha en duschväska, en överdragsklädselväska en vanlig väska osv.. Men tror allt ligger på rätt plats nu. Imorgon hoppas jag stå i min startfålla så här dags och invänta kl 0800! Vad siktar jag på under loppet då, jag hade hoppats att seeda upp mig från 5an till 4an innan loppet, men så är det ju inte. Jag startar i startled 5 och är nöjd om jag kan komma in till Mora runt 6:30 i åktid. Förra årets tid blev ju 7:10:42.

Ha en trevlig helg, vad ska du hitta på i helgen om du inte ska ta dig 90km på skidor i dalarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar