lördag 16 april 2011

En kopp kaffe

Tänkte försöka hinna med att blogga lite innan jag skall iväg till jobbet. Så det får bli en kopp kaffe framför datorn för att spara tid. Morgonens träning är avklarad, 4st backintervaller som tar 4min på varje och ca 176 i medelpuls, maxade på 183. Hittade en bra liten lutning runt gamla sjukhuset där man kan köra korta explosiva spurter också! Så jag provade två sådana med.

Påvägupp.
Påväg ner.
Vi har lite av en vårsalong på jobbet Skoglöfs bil. Vi bjuder alla på gratis korv med bröd, en tur i en Volkswagen Touareg i VIPPEN som ni ser på bilden samt riktiga klipp på nya bilar. Har ni redan en bil så är det självklart bra pris om ni bokar service under helgen. Jag står där mellan 10-16 idag.

Annars har storasyster med familj kommit till Kristinehamn över helgen, mycket trevligt och roligt att se dem allihopa! Så igår bjöd jag och Marie på spaghetti och köttfärssås med maries Macaroner till efterrätt
Chokladmacaroner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar