söndag 17 april 2011

Intensiv helg

Nu är en intensiv helg till ända. Det har tränats endel, jobbat och framförallt en massa tid med Emma och hennes familj! Så den här helgen har varit jättebra och bara sprungit förbi.

Till kvällen så avverkade jag 4 varv på kullhagarna, efter lika många korvar i grillpremiären. Det snabbaste varvet gick på 6min och 37sek, då jag snittpulsade på 183. Med lite upptorkande och rensning av grener så är jag kanske nere på 6min och 15sek snart?! Kan man ju drömma om iaf. Det värsta är att det är så svårt att kapa sekunder.

Nu skall jag tvätta skita träningskläder och sedan slå mig ner i soffan hos Marie och mysa till Mästarnas mästare. Det väntar en 4dagars arbetsvecka för att sedan ta ledigt och ladda inför premiären på annandagpåsk med Kolmårdsbiken

1 kommentar: