tisdag 19 april 2011

Skorna

De gamla skorna, första gradens enkla shimano MTB skor vägde in på 443G per sko.
Den nya skon som James handtillverkat, väger 310G med spdplatta per sko!
Det är alltså James som tillverkat mina skor, James tillverkar i första hand skridskor för bana. Se information om James tillverkning på http://www.lewiscomposites.com/ han tillverkar även endel cykelskor för landsväg. Men jag är väldigt glad över att få vara den som testar hur hans skor för MTB funkar, och än så länge är jag väldigt nöjd. Jag har nu en sko som är 135G lättare, en sko som är styvare och överför all kraft som jag producerar. Det är en hållbar sko och framför allt, den passar mina fötter, den är nämligen avgjuten efter mina fötter. Skon är personlig och väldigt snygg. Jag har fått gjort färgsättning efter mitt önskemål. Jag är så här långt väldigt nöjd! Jag rekomenderar dessa om man vill ha en lätt, styv och en sko med perfekt passform!

Skorna i sin helhet!
Jag är en väldigt nöjd ägare utav dessa skor som heter....
.... Jakob Björklund. Det är detaljerna som gör det!

1 kommentar: