onsdag 20 april 2011

träning

Idag stack jag och James ut på en runda. Vi startade med asfalt/grus utöver Niklasdamm och fick svida ut bena i backarna runt omkring där. Väl ute på 26an så svängde vi av och tog kvistmossvägens stigning i 1km och sedan bar det ut på hultets sköna motionsspår, alldeles lagom sugande i benen! James skulle skarva med en extra stig innan han skulle bege sig hem, och då for han över styret på ett ställe med en hel del stenar.... Men ingen större skada skedd, James var hel och cykeln fick sig en reva på sadeln. Därefter tog jag ensamen mig an stigningen till Björkvallen och började på att cykla på banan där, innan telefinen ringde och jag fick bege mig för ett ärende. Därefter mötte jag Ola och Robert, och hängde på dem i 20min innan vi samlades 18:30 för klubbträning. Då skarvade jag med dem i 30min innan jag for hem och skrapade ihop 3:10 i färdtid och 3:30 i utomhus tid.
Onsdagarna har ju haft en sak inplanerad de senaste veckorna. Jag och Marie har följt Sveriges mästerkock, vilekt jag tycker har varit väldigt underhållande! Matprogram är något av det bästa man kan se på tv tycker jag, finns många bra. Är det dessutom en tävling så är det ju bara ett plus! Av de två finalisterna så vann rätt kock enligt min åsikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar