onsdag 25 maj 2011

Borlänge Tour

Vi börjar med vädret, typiskt svenskt av mig.
Det ser ändå ganska lovande ut, när jag kikade igår så hade alla symboler den där med ett moln och massa regn, precis allihopa.
Ikväll körde jag sista passet inför helgen, det blev 5varv på Kullhagarna med tider som
Varv 1: 06:16
Varv 2: 06:14
vila 3min
Varv 3: 06:13
Varv 4: 06:17 (störd av häst)
vila 3min
Varv 5:05:59

Kändes riktigt gott ikväll! Körde på gamla cykeln, bytte styre igår till ett som var lite lite smalare än det innan och det var mycket skönare att köra tekniskt på.

Nu ser jag verkligen fram emot Borlänge Tour med Prolog på fredagkväll, XC på Lördag och tempo på Söndag. Vädret kan bli precis hur som helst tror jag.
Kommer bo på ett vandrarhem i Borlänge, några minuter ifrån tävlingsplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar