lördag 7 maj 2011

första brutna.

Idag bröt jag min första tävling i mitt 1 år långa karriär. Har ju spökat något i veckan, men blivit bättre och bättre ju längre veckan gått tycker jag. Men jag var inte med redan från start, utan vart på efterkälken med engång. Jag kände mig så SIST och ensam, men redan då hade jag inte gett upp. Utan jag rullade på och tänkte att andra kommer bryta, det är tekniskt och ganska långt. Så jag kan ju plocka någon poäng. Men när jag började känna mig farlig för min egen skull så bestämde jag mig för att avbryta, och hoppas kunna tagga om till imorgon. Fick upp humöret lite när Ola kom om och jag tänkte ta hans rygg, men med min tekniskt dåliga körning idag så gick det inte så länge. Det har inte känts som min dag idag helt enkelt. Knöt på mig skorna, då går såklart ett skosnöre av, så då fick jag trixxa med det innan start. Men banan i Hjo tycket jag hade toppklass. Tekniskt och upp och ner! Den var ritktigt rolig. Jag avbröt tävlingen efter 2,5varv.

Nu sitter jag i Adams lägenhet alldeles själv och äter mat som jag precis lagat. Ikväll blir det bara att sova här på soffan framför en film om jag hittar något intressant. Hoppas på bättre dag imorgon. Start 14:35, lite sent för min smak. Men så är det ju så det får man ju finna sig i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar