söndag 22 maj 2011

Helgen slut

Ännu har en helg avverkats.
Cykel, flyttpackning, flyttbärning och cykel. Ungefär så har jag fördelat två helgdagar.
Idag blev det 4varv på kullhagarna som den huvudsakliga träningen därefter några startspurter samt lek för att öva balans. 4varv tog idag 25min och 14 sekunder. Hade någon fotisättning men mestadels bara bra flyt banan igenom. En riktigt intensiv och rolig bana är det! Tråkigt bara att det inte verkar komma att gå någon deltävling i värmlandsserien där om inte någon tar tag idet..... Alltid denna någon som ska gört.
Starter är jag sämst på, både psykist och fysiskt. Vågar inte ta för mig och har inte det klippet riktigt. Men det är bara att träna så kanske det kan bli bättre på båda delar! Så idag hade jag iaf bra klipp i starten, men psykiskt är nog bara att fortsätta nöta på med fler tävlingar så man blir varm i kläderna!

Imorgon startar en ny arbetsvecka, för att övergå i att bli en tävlingshelg. Borlänge tour på schemat vilket innebär tävling Fredag, Lördag och Söndag! Därefter vilar jag måndag för att sedan tävla i Värmlandsserien på Tisdag! Intesiv vecka framför mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar