lördag 18 juni 2011

Grusvägsdistans

101km idag på 3:51. Min plan idag var att hitta en cykelväg mellan Kristinehamn och Karlstad. Men efter en sträcka så kom det 3 st vilda rabieshundar och skrämde slag på mig, så jag vände och gjorde om passet till att försöka hålla mig över 25km/h idag. Det är de snabbaste 100km jag åkt iaf. Bytte Body på cykeln iförrgår och i början av rundan idag var jag inte riktigt nöjd. Kan vara så att jag nu hör och känner ett annat missljud bakifrån som inte märktes när bodyn vad kass. För Bodyn fungerade klockrent. Vid ordentlig belastning så blir det missljud och vibrationer i baknavet. Vet inte riktigt varför. Men det höll 101km utan att varken bli bättre eller sämre. Fungerar klockrent vid lätt kadens och enbart rull, då låter eller känns det inget. Men vid belastning som sagt...

Lyckades väll få till en ful bränna också. Kylslaget när jag stack ut imorse så det blev tights som går över knäna. Så det kommer bli lite etappbränna när cykelbyxorna åker på igen. Men det lär inte synas så länge innan det jämnar ut sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar