onsdag 8 juni 2011

Tromb i Kristinehamn?

3varv på Bjärkvallensbana, på andra varvet såg det ut så här i spåret och så såg det verkligen inte ut på första vad jag minns.
Finrull till jobbet för cykeltvätt direkt efter träning.
 Idag var jag seg, det är alltid så efter vilodag. Vad borde jag lära mig att helt inaktiva dagar är inte bra, utan att jag borde bli bättre på aktiv vila kanske? Eller bara ta smällen att va seg dag efter vilodag. 3varv på Björkvallen efter åskregn. Det var riktigt halt och man halkade runt ordentligt på alla stenar och rötter. Men det passade perfekt idag! Hade bara regnat på halva banan också, ena havlan var snustorr och den andra var mycket mer blöt. första varv 24min ca, andra varv 23min ca och avslutande varv på 22:31, skriver exakt eftersom det var dagens bästa tid så jag lättare kan se tillbaka på den tiden.

Imorgon hoppas jag på mycket bättre ben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar