onsdag 27 juli 2011

1 Timme extra sömn...

Imorse vaknade jag och tänkte varför ringer aldrig klockan, brukar vakna innan den ringer men nu kändes det inte riktigt rätt. Sträckte mig efter klockan och så stod den på 07:37 och inte 06:37 som jag hade tänkt. Börjar jobbet kl 08, så det en lugn och stress fri frukost hann jag inte riktigt med. Men jag var på jobbet inom tid iaf! Imorgon är planen att återgå till det normala, stiga upp 06:37 och ha en lugn och skön morgon.

Igårkväll blev det rullskidor, en ca 18Km på timmen. Gott att variera sig och träna de lilla man har kvar av överkroppsmuskler.
Och ikväll blev det lite MTB, 1varv på björkvallen och 2 på kullhagarna därefter mötte jag upp Kent så kollade vi lite på den framtida banan för Adventure Race som vi ska snitsla upp. Så det blev 1 timme lugnt där.

Snart dags att sova kanske så man inte gör om samma bedrift imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar