fredag 8 juli 2011

Provpass

Jag har precis varit ute i skyfallet och tränat. Jag hade en timme föra dagen som kunde spenderas för sådan aktivitet, den timmen gick inte att rubba på, varken tidigare eller senare. Så lite regn gör ju inget då liksom. Jag "slöt" jobbet kl 12 och stack till Örebro direkt. På Uno Forsbergs fick jag tag i ett drev som passade mitt vevpart, men inga klingbult. Därifrån ringde jag Norra cykel, åkte dit och fick bult till! Tack till båda affärerna, man känner att ni ville hjälpa till! Tillsammans kunde ni lösa mitt problem eftersom cykeln gick riktigt fint under rundan! Svårt att lyssna efter missljud eller konstigheter när regnet står i backen. Men cyklingen kändes görfin! Jag fick in 4st backintervaller, hoppas det räcker för att kroppen skall förstå att det är tävling på söndag!

Nu skall vi ut på The Pub här i i stan och äta med mina föräldrar och Moa:), kommer bli en trevlig kväll, och har förövrigt varit en riktigt bra vecka, att ha haft dem i stan och dagen på Liseberg var riktigt skoj! Lyckades vinna 2Kg mjölkchoklad också, så träningen ser ut att fortsätta några år till;).

Imorgon åker jag och Marie hyffsat tidigt, halv 9. Då åker vi till Vansbro och inväntar hennes start i vansbro tjejsim kl 13. Inget hon ser fram emot direkt, men ska man göra klassikern så är det ju ett måste. Hon kommer fixa det galant! Ska bli skoj att se:). Därefter fortsätter vi mot Sollerön och bor i hennes morbrors lya, och har det mysigt i Dalarna. Starten på söndag är i Rättvik kl 10. Tiden 2tim 56min har jag att slå från förra året, då jag även lyckades punktera under tävlingen. Vi hoppas på tur denna helg!
Skyfallet i Kristinehamn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar