söndag 3 juli 2011

Ränneslättsturen

Andra tävlingen bruten, riktigt tråkigt. Jag kom 57km på tiden 2tim och 17min innan jag tog i ordentligt i en backe och knäckte framdrevet, bara så där? Det kom från ingenstans och det gick inte att fortsätta. Jag hade annars bra form och kändes under kontroll för mig. Jag plockade placeringar efter placeringar efter en lite sämra start. Inte riktigt så dålig som på lida loop, men nästan. Fick till och med "köa" in till de två första skogspartierna idag, men tror det mer berodde på andra omständigheter än att jag var för långt bak i starten. Så jag fick cykla 57km och springa 5km idag, så jag antar att jag lyckades tömma kroppen ganska bra idag ändå.

Jag och Marie har iaf haft en trevlig helg i ett mysigt jönköping, vädret har varit över förväntan! Nu ska cykeln fixas och jag ska umgås med mina föräldrar och lillasyster Moa i veckan sen är det fokus på Mörksuggejakten, revansch! Nu måste det släppa för mig, då jag missade billingen och bröt idag så har jag ingen mer tävling att räkna bort i totalen sen.

Ränneslätt skall ha en eloge för bra arrangemang och en fin MTB-tävling! Dock lite minus efter mitt brytande där man inte fick någon information om vart man skulle ta vägen eller göra mitt ute i skogen. Tack till den snälla våffeltanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar