torsdag 15 september 2011

Adventure Race

Ikväll fortsatte snitslingen såklart, mitt hälsotillstånd var varken bättre eller sämre än andra dagar. Vaknar med halsont och tänker idag ska jag inte göra något aktivt, blir bättre under dagen men inte bra och jag snitslar på ca 2:30. Har blivit mycket trampande de senaste dagarna, kände mig slö ikväll. Ungefär 16-17 timmar cyklande har det blivit de senaste 7dagarna. Ungefär 6timmar hårt och rest mycket mycket lugnt.

Banan är inte riktigt klar än, men tror att Anders ska ut imorgonbitti, stort tack till honom! Så imorgon borde banan kunna bli komplett, så ska jag ut på lördag och kontrollera hela banan att inget blivit saboterat under natten, så den är klar för deltagarna på lördageftermiddag!

En kopparorm?
Snitsling.
Nytvättat fin Scott Scale LTD
 Nu ska jag sova och bli frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar