söndag 18 september 2011

Bloggtorka?

Imorgonbitti åker jag mot Gripshomsvikens hotell, kommer ha 1veckas utbildning på nämnda hotell. Jag äger ju ingen bärbar dator, så kommer inte kunna utnyttja deras WIFI där. Så det finns risk för bloggtorka fram till nästa helg. Kan hoppas det råkar stå en stationär gammal burk i något hörn som man kan skriva på.

Annars idag har dagen gått i lite sjukdomstecken som alla andra dagar den här veckan. Men har ändå innehållit 1:30 min borttagning av snitslar. Så nu är mitt område för nedsnitsling klart, färdigt, tomt. Totalt för hela MTB-banan använde vi 4Km med snitsel, det är många snitslar. Jag begav mig ut i regnet för att plocka ned mitt område. Klarade regnet och kylan bra förutom att handskarna blev dyngsura av de blöts snitslarna. Jag hoppas på att få kunna träna lite denna vecka på hotellet. Den dötiden man får efter kl 18 på kvällen borde ju kunna utnyttjas till lite löpträning eller styrka i deras gym, om jag blir fint frisk.

Annars på träningsfronten har jag haft en träningsfri vecka, även om den har innehållit mer tid på cykel än någon annan vecka, men inte ur träningssynpunkt. Mitt senaste träningsredskap kom med posten i fredags. Nu ska jag bara komplettera upp med lite drivlina och diverse så ska vinterns träning bedrivas bakom soffan. Har inte hunnit köpa eller beställa något än, utan får ta tag i det efter denna utbildningsvecka. Min plan är att börja trampa på denna efter min och Maries Italienvecka som vi kommer hem från måndag den 10Okt. Så då ska Monarken vara räcerklar!
Monark 828E

Så vi får se om det blir någon bloggtorka eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar