fredag 9 september 2011

Intervall

Har intervallat 4 gånger ikväll efter jobbet. Börjar bli kyligt nu i vinddraget, inte långt kvar innan man får klä på sig ordentligt.

Ikväll blir det mys med Marie hemma, inte ofta man hinner med att bara vara hemma på sommaren känns det som. Någonstans är man hela tiden. Så efter som det nästan ännu är lite sommar så ska jag såklart iväg imorgon. Då åker jag mot Isak min lillebror som är nyinflyttad till Västerås för att bo där fram till söndag då det är Smeracet i Eskilstuna! En tävling jag kört två gånger tidigare, där jag gjorde min debut som motionär för två år sedan. Ska bli riktigt kul att komma tillbaka till Kjula!

På återskrivande

1 kommentar:

  1. Hade varit kul att vara där och cykla på söndag, men blev förkyld efter bst och får tyvärr hoppa:( kör som fan!

    SvaraRadera