onsdag 21 september 2011

Utbildning

Nu har hälften av utbildningsveckan gått, så här långt har jag ätit, muffins, kärleksmums, äppelkaka, strömming, Gös, hjortytterfile, Karre, steks falukorv, västerbotten paj, ostbricka och något mer såklart. Och självklart det uppdukate frukostbuffebordet. Jag är mätt och nöjd.

Igår fick jag springa nästan hela 6km, detta gjordes i en hjorthage och med slemmigt svalg. Det tog hela 30min och 32sek. Har precis snokat reda på att det inte finns något gym på anläggningen, eller i Mariefred över huvudtaget, så blir kanske ett pass ikväll igen. Skönt att komma igång med löpning, även om jag gärna hade gymat ikväll..

Idag öppnar anmälan till Cykelvasan, jag vet att jag har en sambo som försöker anmäla mig medan jag sitter på föreläsning, men jag vet också att vasaloppets hemsida har stora problem med besökarstormen på hemsidan. Så ännu har jag ingen plats vad jag vet. Försökte gå in på hemsidan här men det var lönlöst.

Det blev en uppdatering som jag inte hade räknat med här, jag ligger i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar