söndag 23 oktober 2011

2 gånger träning

Idag blev det ta mig tusan 2 träningspass. Var iväg på morgonen på Sannabadets gym och körde lite styrka. Skönt på söndagar då man kan göra precis som man vill med vilka maskiner/vikter när man vill, man har nästan stället för sig själv. Blev ett riktigt bra styrkepass. Därefter idag har vi hälsat på hemma hos Maries morfar och Mea. Där fick vi fylla på med god energi och kaffe. Nu på kvällen innan träningsvärken från styrkan slår till körde jag 8st 2min intervaller i vardagsrummet. Helt otroligt vad effektivt det är, så enkelt att bli trött nu för tiden sedan den nya möbeln i vardagsrummet tillkom. Kan komma att infinna sig träningsvärk i benen imorgon, men då ska jag ju vila med att jobba en 8a timmar så det är väll lugnt?

Intervallpass

2 kommentarer:

  1. Vad kör du för vila mellan intervallerna och hur många watt/kg under arbete och vila? Ja håller på att lära mig de här. Körde första passet på min monark idag:)

    SvaraRadera
  2. Härligt, det varierar, känns väll ännu som man lär sig här med. Men 4-5w/kg. Haft datorkrångel, inte surfat på hela veckan!

    SvaraRadera