lördag 26 november 2011

Distans

Blev en tidig distans idag, kom iväg cirkus 7:45 när mörkret ännu fanns kvar. Det är mycket fint man får se när man är ute tidigt, djur, soluppgång. Strax efter allt det där fina börjar dagen och vinden börjar blåsa och det blir lite mer rörelse överallt. Tanken igårkväll var att jag var inte riktigt sugen på ensam distans igen, och var lite velande om vart jag skulle cykla. Så imorse drog jag om rutten som var tänkt mycket på större asfaltsvägar till karlskoga sedan runt möckeln. Så jag ändrade om och körde mestadels grus och lite stig och mindre vägar. Det höjde motivationen mycket. Hade också med mig musik som jag startade efter 2timmar körda, underlättade också en heldel! Så det blev ett riktigt bra pass idag, kändes fint nästan hela vägen, dippade efter 50km, men kom igen efter 55km och resten gick som en dans. Fick panikbromsa för 3st rådjur tror jag. 3st skuttande med klövar och vit stjärt/toffs. Jag såg 3st jägare, alla satt på sitt pass precis vid vägkanten, jag trodde man var mer i skogen när man jagade. Då kanske jag ska tänka om och inte akta mig för stigarna mitt i skogen för att inte bli skjuten, utan man kanske ska akta sig för grusvägarna? 
Dagens runda
Igårkväll hade jag ett riktigt bra pass på Monarken, kände mig väldigt nöjd när jag snörade av mig skorna efter gårkvällens 4*4 pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar