lördag 3 december 2011

Garmin

I måndags skickade jag iväg ett paket till Garmin med min pulsklocka, den har haft problem med pulsläsning samt har den inställda visningen på pulszon hängt sig medan pulsen till slut ändå fungerat normalt. Så vid en tänkt pulszon på ca 3,5 låg pulszonsvisningen på klockan på ca 6,5. Så jag skickade klockan till Garmin och fick åter redan igår ett paket med en ny klocka och nytt pulsband. Riktigt snabb och bra support har jag haft med dem hela tiden, klara besked och snabba beslut. Jag gillart! Så med 2 dagar vila till, så ska jag ut och testa den nya klockan och det nya pulsbandet, som var av den nya modellen.

Idag har jag inte haft mycket solglasögon på mig, det blev endast en stund när det regnade och vi var ute på promenad, då åkte dem på. Konstigt nog:)

1 kommentar:

  1. Jag skickat in mitt pulsband, fan borde skickat hela skiten. Min pulsmätning har inte fungerat. Den hänger sig och ligger på höga pulsnivåer istället. Nu fick jag paya 205 spänn (företagspaket ett måste tydligen) för att skicka ett pulsband som kostar 500 kr nytt på nätet, *suck!

    /Tobbe

    SvaraRadera