söndag 18 december 2011

Helgsummering

Helgen är nästan slut, återstår ett kvällsmål och lite homeland tittande! Hur har jag spenderat helgen?
Jag började i fredagskväll med ett 4*4 pass på monarken, efter den tråkiga veckan sett träningsmässigt körde jag ett säkert pass på 4,8W/kg så jag skulle återfå lite självförtroende för ett helt avverkat pass. Därefter blev det fredagsmys med Marie! Lördagen bjöd på lite sovmorgon, därefter så blev det 1timme stakning på rullskidorna och så direkt hem för att sadla monarken igen på ett 8*3 pass vilket också blev väl genomfört. Så på loppet av 18timmar hade jag avverkat 3pass och kände mig nöjd. Mötte upp Marie i Karlstad och såg på bio, Sherlock holmes andra film. Jag gillar båda filmerna mycket, den andra hade fått sämre kritik än första men jag tyckte det var jämnt skägg, och att båda är riktigt bra, enkelt 4/5 på en skala iaf! Middagen intog vi på den grekiska restaurangen Agapi, väldigt god mat. Idag söndag har vi gymmat lite tillsammans, vilket alltid är mysigt. Vi ska ju flytta under mellandagarna, till en annan lägenhet i samma hus, till en 3a. Så vi har nu börjat flyttstäda och packat ner osv, så det går att få dagarna att gå.

Nu går vi snart in i julveckan, och därefter några lediga dagar och avkapade jobbveckor, skönt!

1 kommentar:

  1. 4,8W/kg är ju rätt imponerande! Har inte kört på wattcykel på ett tag nu men det är långt över min kapacitet skulle jag tro. Jag får träna hårdare så jag har något att sätta emot i värmlandsserien 2012 ;)

    SvaraRadera