lördag 28 januari 2012

38Km

Idag blev det 38 nya km till skidkontot inför Öppet spår, självklart på Filipstads skidstadion kalhyttan, som fixar de perfekta spåren! Idag glömde jag klockan hemma, så även om mitt garmin konto skriker om frånvarande av träning idag så blev det 140min, idag utan energi och med skidor som inte gled alls och inte hade fäste uppför heller. Så blir det när man inte prioriterar vallning på fulskidorna, samt så tycker jag det är svårt att hitta fäste på konstsnön.

Även Marie fick till ett väldigt bra träningspass idag, hon åkte sina 24km på 130min, väldigt bra gjort så nu ser hon verkligen fram emot tjejvasan!

Träningen flyter på väldigt bra nu, det som är lite tråkigt är att jag ännu inte vet vad jag ska cykla på kommande säsong, det har varit endel strul, och när nu äntligen en cykel skulle beställas så var den slut. Så just nu tränar jag på utan att veta vad jag cyklar på i April... Tråkigt, men jag har inställningen om att det kommer lösa sig, snart så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar