fredag 20 januari 2012

Ny bil

Sålde min "drömbil" för 1vecka sedan och nu har jag och Marie skaffat en ny bil som jag ska försöka vårda lika ömt. Det blev en ny Golf variant med panoramatak och en DSG-låda, en riktigt fin bil! Dock inte helt ny, gått som demo ett par månader. Den kommer förhoppningsvis gå lite billigare i drift än min Audi gjorde, det är iaf en miljöbil! Tror vi kommer bli väldigt nöjda!



Idag har jag invigt helgen, eller avslutat arbetsveckan med ett 4*4 pass. Jag och monarken börjar bli riktigt goda vänner nu, har haft 5pass den här veckan så vi börjar känna varandra nu. Nu blir det en härlig myskväll med Marie sedan en ensam helg då hon åker till stockholm på mässa imorgon bitti. Så jag har planerat att åka till Filipstad för skidåkning imorgon, och söndag är oplanerad ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar