måndag 30 januari 2012

Utbildningsvecka

Startade denna "vilovecka" med ett 4*4 pass på monarken nu innan frukost, med en första intervall som gav stumma ben på de tre resterande. Denna vecka får jag se hur träningen ser ut, lite alternativ träning blir det allt, löpning? skidor? styrka? typ något som väder och före tillåter. Så strax åker jag mot Södertälje för en hel vecka med utbildning. En vecka som jag ser fram emot att den ska ta slut, kommer säkert bli en rolig vecka med intressanta föreläsningar, men också något prov och redovisning som man vill lägga bakom sig.

Januari har bjudit på 44timmar träning, det är nog min bästa träningsmånad hittils, inte den med mest timmar men nog den med mest väl investerade timmar! Kan verkligen se tillbaka på träningsmånaden Januari och känna mig otroligt nöjd!

Blir kanske någon mobilblogg under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar