fredag 17 februari 2012

Tårte

Återigen firade jag med tårta innan kvällens monarkpass som gick bra! 2 st 20min stod på agendan, kände under onsdagens träning att 300W i 20*2 skulle vara möjligt. Så det blev målet, och det gick! Det var blött och svettigt och lite outhärdligt men en känsla av nöjdhet efteråt!

Imorgon tar jag en vilodag, nu börjar jag tänka på att försöka fila till det sista för att få en fräsch kropp till söndagens öppet spår, tyvärr visas det mildväder, så det kanske inte kommer ske med skidåkning när det väl blir träning. Men min förhoppning är, vila imorgon och sen filipstad på söndag för ett mellan långt distanspass och under veckan lite kortare pass. Men alltså får jag se hur mycket snön hunnit försvinna till söndag. Under dagen imorgon tänkte jag börja med att valla Maries och Pernillas skidor som dem ska på tjejvasan, och så mina vallas under veckan.

Jag funderar på att köra med LF8, den blå glidvallan, några invändningar på det? Eller är det bättre med en allround valla? Eftersträvar inget perfekt glid, men så bra som möjligt när man vallar en vecka i förväg. Just nu visar dem mildväder under veckan och sen kallt framåt helgen, men det kommer säkert hinna ändra sig ett tiotal gånger. Vädret kollas imorgon, sen inhandlar jag vallan och hoppas att vädret stämmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar