lördag 25 februari 2012

Tjejvasan/Öppet spår

Då var Maries och Pernillas tjejvasa och tjejklassiker klara idag! Grattis! De åkte på 3.00 och 3.35, väldigt bra gjort med deras ringa skidträning denna vinter. De hade bra skidor tyckte dem, så jag kan också känna mig lite nöjd med dagen. Jag har frusit och blivit stel under dagen, så hur ska jag nu bättra upp detta till imorgon? Just nu sitter jag på det 30gradiga loftet och njuter, snart åker nog linementet fram för mina stela ben, så får man hoppas det känns fräscht imorgonbitti kl 04 när alarmet tjuter till.

Min vallning inför Öppet spår blir en snikvariant.
Har glidet med Start Base LF wax, lite osäker på vad den heter, där efter kommer jag kanske testa med en HF duk jag fick som en provgrej, en duk man bara drar över skidorna, kan ju testa iaf. Fästet kommer bestå av invärmd Grön från swix samt något invärmt blått lager. Idag kommer jag korka in först VR 50 sedan VR 45 och om det verkar bli en kall morgon så blir det VR40 överst. Det blir nog bra hoppas jag:).

Dagens kaffetips som kan vara något av det godaste kaffet jag druckit var på restaurang Marsala i Mora, en indisk restaurang så det var kryddat kaffe med kanel/kardemumma skulle jag tippa. MUMS

Nu blir det valla för kvällen och lite sömn, ni har väll inte glömt bort att följa mig via sms, så får ni ett härligt uppvaknande imorgon kl CA 0715.

2 kommentarer: