tisdag 28 februari 2012

Våren

Idag när jag kom hem från jobbet så sken solen på ena sidan av lägenheten, gick över till den skuggiga sidan och kollade termometern som visade 8grader i skuggan! Men eftersom jag har en väldigt öm handled på vänster arm så fick jag avstå utomhus cykling och sätta mig på monarken i det soliga rummet och trampa ur en timme. Drog väll en början på 280W, men sänkte sedan och trampade resten på 250W, lagom fint efter Öppet spår. Satt och tittade ut på våren och drömde mig bort och längtade efter att denna ska dyka upp, i Maj är det dags! Längtar!


För nu har jag lagt vintern på hyllan, och ser riktigt mycket fram emot MTB 2012!
Var även förbi Arvids cykel & moped här i kristinehamn och gjorde beställning på nya skor, kläder, lite diverse slitdelar.




1 kommentar:

  1. Merida äger! Min kommer i maj och då ska det köras i skogen! Vi ses på en stig någonstans!

    SvaraRadera