fredag 23 mars 2012

Styrkeintervaller

Ikväll blev det ett gäng styrkeintervaller på monarken, gick ut vad jag tyckte var hårt på de 4a första. Men till den femte vred jag på lite till, och det var som om jag tände till, blev lite mer attackstil i sadeln, och det gick även på det lite högre motståndet, var nästan så det kändes enklare, nästan.. Har varit lite försiktig med styrkeintervallerna under vintern tyvärr eftersom det är mitt första TCår, känns som det är lätt att dra sönder något i benen på just dem. Man bör nog ha gjort några stycken så benen får vänja sig, samt vara ordentligt uppvärmd. Det var nog lagom ikväll för att göra benen lite oroliga inför morgondagens distans. Tänkte söka upp multisportarna Tobbe och Olof i karlstad och åka lite med deras gäng. Ryktas om mycket stig och ca 8mil. Hoppas man tar sig runt på stora klingan, men det gör man nog. Har inte riktigt tagit mig för att byta mellanklingan som har tendens till att kugga ibland. Hoppas vädret håller i sig, och att slöjmolnen håller sig borta i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar