söndag 15 april 2012

Det är ju så roligt att cykla ute i skogen!

Idag väntade samma upplägg på träning som igår. 3 varv på Björkvallen. Kände mig trött och stum från början, men tekniken satt riktigt fint idag! Tar med mig hela varv 2 in i denna säsong. Varv 2 kördes på på tiden 20:51, vilket för mig är riktigt bra tycker jag! Fick då även bromsa in och accelerera pga två motionärer som kom olägligt när jag precis ska korsa spåret efter en brant nedförsbacke. Två bra och lite snabbare träningsdagar gjorda nu. Det är ju så roligt att cykla ute i skogen!

Jag kände mig nöjd efteråt.
Till lunch blev det jordnötsfyllda linsbiffar, Yummi!
Soffläge med MTB-vm.
Kubbpremiär med Marie fram på kvällen!
Skönt att ha kastat första pinnen för i år också, blir ju ett Vm under sommarsemestern;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar