lördag 14 april 2012

På gång

Var igår förbi Arvids Cykel och Team sportia och hämtade ut endel grejjer som jag beställt från Merida, en väldigt massa bra saker för att få ihop min tävlingscykel! Saknar ännu några små komponenter, men har inte tänkt ha igång henne än på någon vecka, så det ordnar sig!

Ett par skor från northwave, som är precis i min smak!
Små lätta paket!
Grunden för årets tävlingscykel, samt motorn för densamma!
En riktigt lätt och smidig ram, Meridas Big Nine Carbon Team-D. Det blir nog riktigt bra det här!

Självklart har jag varit ute och tränat lite i det fina vårvädret som vi bjuds på här i Kristinehamn. Tog mig till Björkvallen på gamla vintercykeln och körde av 3varv. Kände mig riktigt ofräsch och trött imorse, men fick ge det ett varv, sen var jag igång. Då jag till och med lyckades sätta ett PB på banan, 21.39.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Japp, det är tänkt så. Men nog inte med ovanstående cykel, då den inte riktigt blivit klar då än.

      Radera